ceturtdiena, 2011. gada 17. novembris

Novembra sākums

Sveiki!

Zinu, ka ļoti ilgu laiku neesmu neko rakstījusi un man patiesībā būtu daudz par ko rakstīt, jo esmu bijusi gan Seviļjā, gan Madridē, bet es esmu par slinku, lai aprakstītu sīkāk - pietiks ar to, ka šīs pilsētas ir ļoti skaistas, it īpaši Seviļja. Zinu, ka tur es atgriezīšos, tā aura tur ir neatkārtojama. :) Lai vai kā, man te iet lieliski. Izbaudu Erasmus un lietusgāzes, jo ziema viņiem ir kā mūža mežos - lietus līst kā ar spaiņiem, bet esmu nodrošinājusies ar ūdens izturīgiem zābakiem, tā kā lietus var līt cik uziet - man netraucē. :P

Bija arī Helovīnu ballīte, kuru neatradu, bet atradu ļoti daudz melnādainu cilvēku, kuri mīl baltādainas meitenes, it īpaši, ja pa ielām ap pus3 naktī pārvietojas vienas. Bet viņi nav draudīgi, viņi vienkārši ir ļoti, ļoti draudzīgi. :D Atradu arī melnādaino klubu, kur gan savu kāju iekšā nespēru, jo man taču nav īstā ādas krāsa. :D

Bija vēl viena ballīte, kur es piedalījos, kura bija lieliska. Super izdejojos! Mūzika bija ļoti laba. :)

Bija arī Fado apmeklējums, kas galu galā izvērtās lielisks, pat neskatoties uz to, ka tas patukšoja manu maciņu ievērojami, BET mēs tikām pie vīna pudeles, ko mums uzsauca cits galdiņš, kur sēdēja biznesmeņi un kas domāja, ka mēs esam vācietes, bet mēs bijām mišungs - latvietes, lietuvietes un čehiete. :D Fado ir žēlošanās dziesmas, kas skan gandrīz kā raudāšana. Bet ir vērts aiziet un ar vīna glāzi izbaudīt šo žēlošanos. Tā skan lieliski! :) P.s. Ieteikums aiziet, ja gadās būt Portuglē! :)

Bija arī brauciens ar bezmaksas tūrisma divstāvīgo autobusu bez jumta pāri Vasco da Gamma tiltam. Man šķita, ka palikšu bez matiem un seja tik aizpūsta uz pakausi. Tagad es laikam zinu, ko nozīmē sejas ādas savilkšana, jo man bija tieši tāda sajūta, ka ejas āda būtu savilkta uz pakausi. :) Galā nonācām iepirkšanās centrs, kas bija kā mazs Ziemassvētku ciematiņš ar trim vecīšiem, kas dzied pasaulslavenās Ziemassvētku dziesmas. Sailgojos pēc mājām, jo tuvojas taču Ziemassvētki. Vispār tas brauciens bija lielisks. :)

Vienvārdsakot - izbaudu visu ko varu un man iet lieliski!!! Tieši tāpēc tik reti rakstu - piedodiet! :)

Varbūt kādu citu reizi uzrakstīšu kaut ko sīkāk par kādiem citiem atgadījumiem.
Līdz vēlākam. :))

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru