svētdiena, 2011. gada 30. oktobris

Dzimis sērferis? - Nooot! :D

Pēc īpaša pasūtījuma man esot jāraksta ieraksts par sērfošanu. :D

Tā kā esmu kļuvusi ļoti slinka rakstīt, tad rakstīšu īsi.

Tātad vakar devos kādā aizraujošā piedzīvojumā okeāna krastā un okeānā. :) Ap pus8 devos ārā no mājas, lai brauktu uz Carcavelos pludmali, kur bija paredzēta kāda izklaide, kur ir iesaistīti dēļi. Biju mazliet satraukusies, jo domāju, ka man taču pilnīgi un galīgi nav spēka kaut kam tādam. Ierodoties tur domāju, kā es sēšu izkūņoties no savām paunām, jo no rīta bija patiesi auksti. Mums nācās gaidīt kādu pusstundu, jo bijām pirmās un, protams, daudz par ātru. :D Beidzot sagaidījušas savus skolotājus mums iedot sērfošanas tērpu un sērfa dēli. Jā, patiešām, es devos sērfot. :) No sākuma man tika iedots pavisam jauns sērfošanas tērps, kur caurums, pa kuru man jādabūn kāju cauri, bija 5 cm plats. Es blenzu uz to caurumu un domāju - tas ir nopietni? Protams, es tam nožēlojamajam caurumam kāju cauri nevarēju dabūt, tad, nu, devos atkal pie skolotājiem palūgt kādu ar lielākiem caurumiem. Un šoreiz es tiku pie īstā. Tiekot tajā tērpā iekšā Tu jūties nenormāli stīvs, jo viņā ir grūti pakustēties. Tad es domāju, kā es spēšu kaut ko izdarīt ūdenī, ja es knapi kustos? Kad visi bijām saģērbušies, tad devāmies ar sērfa dēļiem pie okeānā, kur notika pamatu mācības. Izskatījās viegli, bija viegli - smiltīs. :D Tad mums katram iedeva kaut kādu uzparikti, ar ko pie kājas pievienot dēli. Tad es sajutos kā cietumnieks, kam pie kājas pieāķēta smaga bumba. :D Devāmies ūdenī, kas pārsteidzošā kārtā bija silts.

Tas bija kaut kas, tu uzlec uz dēļa guļus, ja esi tik spēcīgs un līdzsvaru noturēt spējīgs, un sāc lēnām ar rokām airēties un mēģināt noķert vilni, kad esi ticis vilnim pašā augšā Tev ir jālec kājās un jāsērfo. Man tas diemžēl nepadevās, tālākais, kur tiku - kreisā kāja uz ceļa, labā kāja uz pēdas un tad skaists kritiens okeānā. Es, redziet, devos tur, lai parādītu cik skaisti vai neglīti ir iespējams iekrist okeānā. :D Kādas 4, 5 reizes ar sērfa dēli dabūju pa galvu. Ne tikai ar savu dēli, bet arī ar citu dēļiem. :D Ļoti veiksmīga sērfa stunda...

Bet ja neņem to vērā, tad man ļoti, ļoti patika. :) Mums pat bija tā lieliskā iespēja redzēt 17 gadus jaunu sērfotāju, kurš ir nākamais pasaules čempions. Viņš parasti nesērfojot pārpildītās pludmalēs, parasti vientuļākās. Tad nu es mazliet pamieloju acis ar to, kā es gribētu mācēt, bet nekad nemācēšu. :/

Mums vispār bija superīgi skolotāji, visi pēc trīsdesmit, bet tādi jokupēteri. Es biju pārsmējusies ne tikai ārpus ūdens, bet arī ūdenī. :D Vispār viena no lieliskākajām dienām šeit. :) Un laiciņš mūs lutināja, un man šodien ļoti, ļoti sāp rokas un pleci. :D Pārāk smaga slodze vakar bija. :D

Vispār man iet lieliski, tāpēc arī rakstu aizvien mazāk, jo nav kad (vai arī ir slinkums). :D

1 komentārs:

  1. Eu, Tu nesaki "nekad"! Iespējams, kad būsi atpakaļ, būsi nākošais sērferis! Tas būtu lieliski, jo tad arī es varbūt beidzot saņemtos to izdarīt! (giggle):D Man tāds prieks par Tevi, ka beidzot vismaz Tu no mums abām esi to jau izdarījusi! Es arī drīz pamēģināšu un tad jau varēsim mēroties spēkiem! :D :))
    Lai jauka diena!
    P.S. tgd gaidu jaunu ierakstu par Helovīniem! :p :))

    AtbildētDzēst