otrdiena, 2011. gada 18. oktobris

Porto un Obiduš - sapņu pilsētas!

Šī nedēļas nogale bija vienkārši lieliska - trips uz Porto pa ceļam piestājot Fatimā un Obiduš. Secinājums - mīlu Porto saulrietā un mīlu Obiduš jebkurā laikā. Divas patiešām skaistas pilsētas. :)

Mazs video par to kā mums gāja.

Trešajā dienā no rīta bija tiešām auksti, nu ļoti auksti. Salu džemperī. :/ Tas mani nobiedēja. Ja nu es arī ziemā salšu? Mums taču apkures sistēmu Portugālē nav. :(
Priecājos, ka esmu paņēmusi pāris pārus vilnas zeķu, vismaz kājām būs silti, un tas taču ir galvenais, vai ne? :)
Man ceļš bija mazliet savādāks nekā Madžai, jo es busā nevaru aizmigt, lai arī cik ļoti es gribētu. Līdz ar to redzēju ļoti daudz skaistu skatu, ko Madža nogulēja. :D
Pirmajā dienā zināju, ka mūsu busā jābūt vēl vienai latvietei, jo tāds vārds parādījās sarakstā. Bet kas to būtu domājis, ka šī latviete apsēdīsies mums tieši priekšā? :D Parunājām mazliet ar viņu. Izrādās viņa man vēl Latvijā esot ir rakstījusi, lai konsultētos ar mani dažādos jautājumos par Lisabonu. It kā es būtu specs. :D Es, protams, viņu neatcerējos, jo man diezgan daudzi rakstīja un prasīja dažādus jautājumus. Tolaik Latvijā es nesapratu, kāpēc visi raksta man, jo es taču vēl nekur nebiju aizbraukusi un līdz ar to vēl neko nezināju.
Otrā dienā iztikām bez busa, visur Porto varēja aiziet kājām. Vismaz tur, kur mums vajadzēja. :D Patiesībā redzējām ļoti maz no Porto, bet galveno Douro upi redzējām. Sapratu, ka šajā pilsētā es pavisam noteikti atgriezīšos, jo tā sajūta, tā laimes sajūta esot pie upes saulrietā ir neaprakstāma. Kādreiz es atgriezīšos, es zinu. 
Bilde, kas vislabāk parāda, cik skaisti tur bija! (mm)
Trešā dien bija veltīta Obiduš apskatei un ceļam atpakaļ uz Lišboa. Kā jau teicu, Obiduš ir vienreizēji skaista vieta, ar mazliet maģisku auru. Staigājot pa tās mūri ir mazliet tāda izredzēta sajūta. Esmu neizsakāmi priecīga, ka man ir šī iespēja to izbaudīt. Visu, ko man sniedz Lišboa un Portugāle kopumā. Es cenšos tvert katru mirkli, bet dienā ir par maz stundu, lai visu izbaudītu un piedzīvotu. Bet es cenšos un vismaz daļu es izbaudīšu. Un pats galvenais - 28. okt. es nobaudīšu, ko nozīmē sērfot. Cerams, ka man tas izdosies un patiks. Bet galvenais jau ir proces un sajūtas tā laikā, vai ne? Nu, tad pēcāk arī uzrakstīšu, kā tas bija. :)

Līdz vēlākam...

4 komentāri:

  1. "Kādreiz es atgriezīšos, es zinu." Un es braukšu ar Tevi!! (hug)

    AtbildētDzēst
  2. Video ir tik stilīgs! Pilnīgi bija sajūta,ka Jūs tepat netālu! :))

    AtbildētDzēst
  3. īstenībā, šēžot pie upes, es domāju, ka gribētu, lai te ir visi mani draugi, mana ģimene, visi man tuvie, lai ar viņiem varētu dalīties tajā skaistumā, kuru man bija iespēja redzēt. (heart) Un es noteikti izplānošu kādreiz braucienu uz Porto. :)

    Video man liekas pastulbs, it īpaši balsis, kas ir izmainījušās par 180 grādiem. :D

    AtbildētDzēst
  4. Po*ig!! Bija lieliski Tevi redzēt!!!
    UN!!!
    Nevaru sagaidīt nākamo ierakstu! :o

    AtbildētDzēst