ceturtdiena, 2011. gada 13. oktobris

Sintra...

Beidzot pienācis laiks pastāstīt par to, kā man gāja Sintrā. :)

Tā bija lieliskākā diena līdz šim. :) ļoti, ļoti skaista piepilsēta. Devāmies 8.01 ar vilcienu turp. Vilcienā pavadījām ~40 min. Galā izkāpjot konstatējam, ka visi apskates objekti atveras sākot tikai no 9:30, tātad vairāk kā pusstunda laika. Nebēdājos. Devāmies lēnā garā uz pirmo apskates vietu, kur svētdienās līdz 14:00 var tik bez maksas un tā ir Nacionālā pils vai kas tāds. Precīzu nosaukumu neatceros. Skaista vieta. :)


Tālāk devāmies uz Mauru pili, kas atrodas augstu, augstu kalnā. 

Nav mūsu fotografēta, bet tas tā ieskatam, cik augstu bija jākāpj.

Nebūs melots, ja es teikšu, ka negribēju tur kāpt, ka man šķita, ka es to nožēlošu, ka nav tā vērts. Jo tas tiešām bija ĻOTI augstu un manas kājas jau pusceļā bija pārgurušas. :D Bet es to izdarīju, es uzkāpu un pārvarēju sevi. Un, protams, es to nenožēloju! No šīm drupām paveras apbrīnojams skats uz pilsētu, okeānu un debesīm. Izteikt vārdos to vienkārši nevar, tas ir jāredz. Es ļoti labprāt tur būtu palikusi vismaz pāris stundas un vienkārši skatījusies un pētījusi visu to skaisto, ko no turienes var redzēt. :) Dažas bildes ieskatam.
Uz augšu vien, uz augšu vien.




Divas latvietes, divas lietuvietes un polis.

Tieši šādi es labprāt būtu pavadījusi daudz stundu.


Bet par nelaimi, dienā nav tik daudz stundu, lai es varētu tur stundām ilgi sēdēt. :( Nācās doties uz citu pili, kas arī ir kalnā augšā, tikai citā kalnā. Vēl viens ļoti, ļoti nogurdinošs kāpiens...
Bet tie skati, kurus ir iespējams redzēt augšā, ir tā vērti. Tādu skatu dēļ es kāptu kaut vai Everestā! :)
Nākamā pils ir Penas pils, kas ir iekļauta visos tūrisma ceļvežos jebšu pils, kas IR jāredz. Un mēs taču nebūsim no tiem, kas neaiziet. Mēs esam spēcīgi, jauni un piedzīvojumus griboši. Gājām. Šī pils bija ļoti, ļoti krāsaina. Skaista un dažādu stilu sajaukums. Iekšpusē bija ļoti stingri aizliegts fotografēt. Tāpēc bildes tikai no ārpuses. ;)







Kopumā brauciens uz Sintru bija lielisks. Pēc tam pēdas vienkārši pulsēja, bet tas bija tā vērts. :)

Man ir ļoti liels slinkums rakstīt sīkāk, tāpēc jums būs jāsamierinās ar šo mazumiņu. :P

Pārējās dienas tika pavadītas skolā mācoties un rīt es dodos uz Porto. Tad jau kaut kad atkal pieķeršos un uzrakstīšu, kā mums gāja Porto. :)

Līdz vēlākam. :)

4 komentāri:

  1. Apmēram tāpat kā kāpām Krustu kalnā Viļņā! Lieliski!!

    AtbildētDzēst
  2. Starp citu, kad kāpu augšā, tad iedomājos tieši par mūsu ceļojumu uz Viļņu. Un manī parādījās spēks uzkāpt. :)

    AtbildētDzēst
  3. Jēi!! Tas vien liecina par to, ka mēs tur kādreiz atgriezīsimies!!!

    AtbildētDzēst
  4. Eu, vismaz uzmočī kko šeit par savu sērfošanas piedzīvojumu!!! :o

    AtbildētDzēst